Máte v nabídce cestovní pojištění, které pokrývá rizika spojená s covid 19 pandemií?
Ano, v naší nabídce najdete tarify pamatující na různé situace, spojené s pandemií covid-19. Tyto tarify mají označení Covid + a řeší situace před cestou, tak i během dovolené. Pokrývají léčebné výlohy, náhradní ubytování nebo náhradní dopravu během dovolené, tak i storno zájezdu před cestou z důvodu onemocnění, pozitivního testu, nebo v případě nevpuštění do dopravního prostředu. Kompletní informace k cestovnímu pojištění najdete zde.

Můžeme zájezd bezplatně zrušit, pokud budou k cestování potřeba testy na Covid, nebo bude zavedena karanténa po návratu do ČR?
Pokud bude možné cestovat (nebudou uzavřené hranice), budou Vám poskytnuty služby, které máte uvedené ve smlouvě / potvrzení o zájezdu. Podobně jako např. vízové povinnosti, testy ani karanténa nejsou překážkou pro poskytnutí sjednaných služeb a tudíž bezplatného odstoupení od smlouvy.

Jak budete postupovat, pokud nebude možné cestovat (uzavřené hranice, zákaz cestování)?
V případě uzavření hranic budeme vracet peníze za zájezd zpět, stejnou formou jako byly uhrazeny.

Jaké jsou podmínky cestování ve vašich destinacích
Připravili jsme pro vás, stejně jako v loňském roce aktuální přehled okolo podmínek vstupu do zemí, kam vedou naše zájezdy. Stačí sem podívat sem.

Mám váš poukaz, jak jej mohu uplatnit?
Pokud máte voucher (poukaz) naší cestovní kanceláře, napište jeho číslo do poznámky v objednávce zájezdu. Po ověření platnosti Vám u objednávky zaevidujeme platbu poukazem.

Platil jsem poukazem / voucherem. Zájezd stornuji a peníze chci vrátit v hotovosti / na účet. Je to možné?
V případě storna zájezdu se uhrazené prostředky vrací stejným způsobem, jaký byl k platbě použit.

Mohu do vašich destinací cestovat na občanský průkaz?
V případě zájezdů po Evropě stačí českým občanům pro cesty občanský průkaz.

Zpět na hlavní stránku

Přihlaste se k odběru novinek